sobota, 27 kwietnia 2013

Dzisiaj chciałam napisać notkę o tym wczorajszym zdjęciu które Justin wstawił na Instagram i o tym co napisał wczoraj na Twitterze.


Wiecie dlaczego Justin napisał na TT że nam ufa? Wiecie dlaczego pytał nam się ostatnio czy będziemy z Nim?
To pewnie dlatego, że chce nas przygotować do ogłoszenia tego że jest z Seleną. Wczoraj gdy zobaczyłam to zdjęcie na instagram załamałam się z lekka i zaczęłam płakać a mój Tata na to powiedział "Sandra, to jest Jego dziewczyna i nic na to nie poradzisz" i wiecie co? Miał rację! Nie mamy wpływu na to z kim on będzie. On jest częścią naszego życia i My jesteśmy częścią Jego życia i nikt nigdy tego nie zmieni. Do końca swojego życia będziemy pamiętać Justina tak samo jak On nas! Ale Justin też ma prawo ułożyć sobie swoje prywatne życie. A jeśli On jest szczęśliwy z Seleną to ja też. To właśnie On jest moim idolem, to właśnie On jest osobą która tak wiele mnie nauczyła chociaż nie znam jej osobiście, to On jest osobą która osiągnęła tyle w tak krótkim czasie ile większość z Nas nie osiągnie przez całe życie, to On jest osobą którą kocham bezgranicznie i do której mam bezgraniczne zaufanie!
Pomyślcie.. piszecie takie głupie Twetty na TT że jeśli to prawda że Justin jest z Seleną to się zabijecie lub że sobie coś zrobicie. Po co to piszecie? W tedy załamujecie Justina jeszcze bardziej.. On się o nas martwi! Boi się tego, że odejdziemy od Niego jak będzie z Seleną dlatego dodaje takie Twetty i zdjęcia żeby po woli nas do tego przygotować.
Pamiętajcie! Justin jest zawsze z Nami gdy Go potrzebujemy a teraz On nas potrzebuje i my musimy być z Nim! Zawsze mu ufamy i On nam też! Trzeba mu pokazać, że pomimo tego co się stanie zawsze z Nim będziemy i zawsze będziemy mu ufać i zawsze będziemy Go wspierać!
Oczywiście nie wiadomo czy jest On z Seleną czy też nie.. ale musimy mu pokazać, że będziemy przy Nim nawet jak z Nią będzie!






Wpadłam też na pewnie pomysł..
Chcę żebyście na e-mail wysłali mi zdjęcia z karteczką "I ♥ JB"coś w tym stylu, na karteczce możecie napisać wszystko co chcielibyście przekazać Justinowi! A później zrobię z tego filmik i wyślę mu! Co wy na to? Zdjęcia wysyłajcie na e-mail " bieberowa7@tlen.pl. Zdjęcia wysyłajcie do 4 maja! :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz