niedziela, 28 kwietnia 2013

No to zdjęć dzisiaj znowu trochę przybyło! c:
Dziękuję wszystkim którzy je wysłali! 

Zdjęcia można wysyłać do 4 maja c:
Na e-mail : bieberowa7@tlen.pl

Jeśli ktoś nie wie to :
Pomyślałam na stworzeniem akcji w której wyślecie mi swoje zdjęcia z jakimś przekazem do Justina. Na zdjęciu możecie być wy z koleżankami, psami z kim tylko chcecie! Zdjęcie z karteczką na której jest napisane coś co chcecie przekazać Justinowi c: Lub po prostu możecie napisać coś NA zdjęciu :*
Filmik zostanie wysłany Justinowi.. ♥


ZACHĘCAM DO UDZIAŁU!!!!

11 komentarzy:

  1. a dasz to ja ci powiem czy dobry b ja już wysyłałam z koleżanką takie pamiątki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wyślę ale nie wiem kiedy te zdjęcia bo nie amm czasu a co tam mam napisać na kartce . Moge np. mojego tt ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wezmę udział . Fajny pomysł . ;]
    Zapraszam na swojego bloga.
    Jednym z bohaterów jest Justin
    http://kaludyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a do kiedy można wysyłać? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej wysłałam wam to zdj. tylko nie wiem czy dobre . proszę o szybką odp . <333

    OdpowiedzUsuń
  6. A można na tym zdjęciu napisać "Please come back to Poland", albo "Polish Beliebers love you" ? Czy coś innego ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej . A można by na napisach końcowych tego filmiku napisać wszystkie nicki twittera dziewczyn które wysłały ci zdjęcia ??? :D fajnie by było . A jakby jeszcze obejrzal ten filmik i follow te nicki to by był kosmos <3333 Pomyśl nad tym ok ? :P :** <3333

    OdpowiedzUsuń